Incredibil cate probleme poti avea la masina…

Mai ales daca mergi extrem de des pe drumurile din Romania. In ultima saptamana am avut cunoscuti care au avut niste probleme serioase cu masinile lor. Unul cu un VW, iar altul cu un Renault.

Primul dintre ei avea un VW Golf, iar pe autostrada a reusit sa faca pana. Ok, asta este, scoate roata de rezerva si incerca sa o schimbi. Din pacate insa roata era atat de bine fixata incat nici cu lovituri si picioare si incerci serioase de scoatere de pe butuc n-am reusit. Pana la urma a dat pe statie sa intrebe daca are cineva un ciocan. Si din fericire pentru el, cineva a avut un ciocan iar cu ajutorul acestuia a reusit pana la urma sa scoata roata si sa isi puna rezerva.

Dar povestea nu se termina aici pentru ca atunci cand mai avea 100 km pana sa ajunga acasa, masina a inceput sa faca urat si pana la urma s-a oprit. Verdictul: distributia s-a rupt si odata cu ea a mai luat si alte chestii. Reparatia o sa il coste o gramada, incepand cu kitul de distributie vw care costa vreo 5-600 de lei + garnitura de chiuloasa si alte diverse chestii care s-au distrus la motor odata cu acest “fail”. Toata distractia probabil ca o sa il ajunga undeva la 2500 de lei, poate chiar mai mult.

A doua persoana a avut probleme cu Clio-ul care intr-o seara s-a decis ca nu mai vrea sa porneasca. N-a mai vrut sa porneasca nici impinsa, n-a mai pornit nici cu spray. Pana la urma s-a decis sa o duca la service si sa vada care e problema. Acolo, surpriza: nu citeste calculatorul de bord si implicit nu poate vedea care e problema. Nu stie exact care e problema, dar orice ar fi de schimb e destul de costisitor, incepand de la pompa de injectie, care e undeva la 2200 de lei pana la calculatorul de bord, care costa ceva zeci de lei si el. Renault are o gramada de figuri la capitolul electric iar tot ce e electric la masinile lor costa o gramada, din pacate.

E clar ca si masinile au o anumita durata de viata, dar e nasol in momentele de genul, mai ales cand ajungi sa scoti doua salarii ca sa repari masina…

Ti-a placut acest articol ? Ajuta si pe altii sa il gaseasca folosind linkurile de social media de deasupra comentariilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *